понеділок, 29 листопада 2021 р.

Зацікавити учнів у своїй дисципліні: місія здійсненна!

 Навчальна діяльність, яка використовується традиційно, — це лекції, дискусії в усьому класі та читання. Щоб зробити свої навчальні дисципліни більш зосередженими на навчанні та більш потужними, вчителям потрібно буде визначити та використати навчальні техніки, які включають усі три компоненти активного навчання (досвід, дослідження навчального процесу, надання додаткових джерел інформації).

• Найбільше, що може зробити більшість вчителів, — це дати учням більше досвіду, пов’язаного з предметом курсу, на виконання і спостереження. Реальний досвід є найпотужнішим інструментом. Але коли його неможливо надати, непрямі та сторонні форми дій і спостереження все ще дуже цінні.
• Другий важливий аспект, на який слід звернути увагу, це забезпечення того, щоб учні мали можливість для роздумів над навчальним процесом. Окрім того, щоб думати й писати по темі самого предмету, учні також потребують можливості поміркувати над самим процесом. Для цього можна впровадити щомісячні листи рефлексії над пройденим шляхом.
• Учням завжди знадобляться способи отримання інформації та ідей, що стосуються предмета курсу, і їм завжди будуть цінні лекції та вторинні джерела як основа для вивчення певної теми. Але ми можемо полегшити весь процес розробки навчальної дисципліни, якщо зможемо внести дві зміни в сторону активного навчання. Якщо ми зможемо знайти способи перенести початкове ознайомлення учнів із змістом на позакласний час, це звільнить час для насиченого навчального досвіду. А нам необхідно продовжувати пошук шляхів знайомства учнів з авторами та первинними даними. Це надасть учням прямий контакт на їхніх курсах з інформацією та ідеями, які ми хотіли б, щоб вони могли обробити після закінчення курсу.
Останній крок на цьому початковому етапі процесу розробки курсу полягає в тому, щоб переконатися, що основні компоненти активного навчання інтегровані. Це забезпечить довгострокову увагу та зацікавленість наших учнів впродовж всього курсу вивчення навчальної дисципліни.
За матеріалами сайту Prosteer. Про розвиток

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую! Ваша думка важлива.

Техніки самодопомоги